diumenge, 5 d’abril del 2020

REVOLTAT-2


El meu ordinador m’ha tornat a plantar. Diu que aquesta història que estem escrivint, més que una història inimaginable és una història interminable i que aquest no era el tracte. El pitjor és que té raó, però ja li he dit que ara no ens podem tirar enrere. L’he tret una estona a la terrassa, a escoltar el rossinyol i les onades i s’ha quedat embadalit. Diu que amb petits detalls com aquest, potser s’ho rumia i demà podem continuar. Dia 22 de confinament.



10 comentaris:

  1. Diumenge, dia de descans... ordinadors i mestresses d'ordinadors. Tot en ordre. Descans confinat, això sí!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El descans sempre és descans, però. És clar que també estaria bé, ja que és descans, anar afer una passejadeta pel bosc o per la platja. Tot arribarà!

      Elimina
  2. Nosaltres també hem escoltat el cant del rossinyol aquesta tarda. Com que no hi entenc gaire no sabia segur si era una merla.
    Fins i tot a Sants, quin aire més pur, quin cel tan net! Havíem d'anar a passar la setmana santa a la muntanya per respirar sa i l'aire sa ha vingut a casa.
    Una dita que vaig aprendre d'una padrina de la Selva del Camp: "Déi dona faves a qui no té queixals"

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'ho ha dit la mare, Xavier, que era un rossinyol, que jo tampoc no el distingeixo. Doncs sí, bon temps i aire pur a fora i nosaltres que no el podem gaudir! Sàvia la padrina de la Selva del Camp!

      Elimina
  3. "Déu dona faves a qui no té queixals"

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'he pensat que ho deia així. Tampoc no seria tan estrany. Dei és en llatí i per aquella època (suposo que a primers del segle XX) anaven plegats.

      Elimina
  4. Vols dir que això no li passa només els diumenges? A mi em sembla que sí. Potser que li donis almenys un dia de festa a la setmana, ho diu qualsevol conveni laboral!

    ResponElimina
  5. El contracte que vam signar era de dilluns a diumenge, XeXu, perquè en realitat no fa vuit hores cada dia, sinó moltes menys, però potser sí que n'haurem de signar un de nou perquè cada diumenge tenim conflicte laboral.

    ResponElimina
  6. El teu ordinador també és del meu parer...Va ser una petita broma!Ara aniré a escoltar algun rossinyol encara que sigui ben confinada!!!
    Petonets, guapa.

    ResponElimina
  7. Ja ho sé, dona! Lo meu també.
    Petonets!

    ResponElimina