dissabte, 6 d’agost del 2022

Brrr

9 comentaris:

  1. mmm... té mala pinta...

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, per favor, quan he vist els vostres comentaris quasi m'agafa un síncope. Estava endreçant adreces i contrasenyes i en vaig trobar una que deia "enviar entrades per correu electrònic". No entenia què podia ser i des d'un correu meu hi vaig enviar el "brrr" per posar alguna cosa i veure on anava a parar. Ara ja ho he vist. I està bé de saber-ho, però després de l'ensurt he rigut força pel que ha generat el meu "brrr"...
      Aferradetes, sa lluna!

      Elimina
  2. No em diguis que tens fred.... 😂😂😂

    Una abraçada, Teresa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carme, ho acabo d'explicar en la resposta al comentari de sa lluna. Aquestes peripècies només em poden passar a mi. Fred? No, no, estic negra de tanta calor, però el brrr no era ni de calor ni de fred.
      Abraçada i que arribi la fresca, si us plau!

      Elimina
  3. ...l'has pillat un altre cop ?.....
    Ens tens intrigats !...que no sigui res dolent ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha ha, Artur! No! Només faltaria! Li he explicat a sa lluna en la resposta al seu comentari. Per no repetir-la, allà t'adreço. I gràcies pels bons desitjos! M'encanta que us preocupeu per mi. Abraçada!

      Elimina
  4. Respostes
    1. S'ha de veure el que donen de si quatre lletres, tres d'elles repetides! És clar que sense imaginació aquí no hi diria res.
      Parem motors, que ja fa prou calor, Xavier!

      Elimina
  5. Molt bona entrada de ple estiu, en què tot és mort, paradoxalment! Jo pensava més aviat que era una mena d'onomatopeia davant de la realitat que t'envolta!

    ResponElimina